Monday, 10 October 2011

lilypie sticker

i know it's only few days left before due date. tapi, semakin hari nak sampai, semakin rasa masa tu berjalan lembab bak kura2.
jadi, untuk memotivasikan diri, di tengah2 suasana semua orang dah balik kerja, saya pun buatla lilypie sticker ni. untuk ingatan sahaja, sebab after this, sure akan di keluarkan sebab tak unik. semua orang ada, kau pun nak ada, ngada lah he.

since you going to dibakulsampahkan, here's 1 entry special for you lilypie.

1 more, this is i like the most. dengan tuan2 dia sekali i like.....captured dari iPhone sayang saya. wallpaper dia.

Sayang saya tu pun, puas apa aku fikir nak letak dalam contact list tau. semua orang dok letak sayangla, abang sayangla, ngadala. tak unik. kalau ada sapa2 rasa dia pun dah lama guna, pedulik hapa haku. Tak kira, copyright aku jugak..


Updated on 16 Oct 2011



No no no, i'm not overdue, tapi lebih awal dari due date. Saya dah deliver pada 12 Oct 2011. Alhamdulillah, me & baby selamat. Thanks to all kawan2/sesiapa saja yang doakan kami. pada yang tak berbalas sms/call, very very very sorry. pada yang memahami, thanks. will blog about this very soon (entahlah...ni kalau dapat tidur, bestnyaaaaaaaaaaaaaaaa).


No comments:

Post a Comment